Två barn, två år <3

Nu är båda kalasen avklarade och barnen har skött sig bra :) Många kom på lördagen! Då var det min sida. Vid tjugo i två blev Sixten aldeless hängig.. Tjugo minuter innan alla skulle komma. Jo visst, feber!! Barnen fick jätte många fina presenter! Får lägga ut bilder när dom leker med dom! Och på halsbanden som barnen fick av sin mormor. Guldhalsband med deras namn i brickan. Vi sjöng, blåste ut ljusen i den hembakta tårtan och dessutom blev det årets första grillning. Det grillades både hamburgare och korv. Muuums! 

Söndag: Ja, då fick vi ju ringa och förvarna att Sixten hade feber. Vi blev inte många, då flera stycken sedan tidigare tackat nej plus då att inte riskera att bli smittade.. Glada barn, fina presenter. Trevligt var det och jag ska inte ljuga, det var ganska skönt med lite folk för vi var rätt tama ;)

Nu håller datorn på att krabba så det verkar inte som om jag kommer få in några blider här..

Nu verkade det minsann gå!

Förlåt för att jag skriver så sällan! Är så dålig på det. Bloggen är så jäkla tråkig så man blir inte på pepp direkt. men men, kanske about to change :)



Bling Bìng



Fina nya snickarbyxor






Tjurig Sigge

SKRYLLE, DALBY



Ny bilstol



Sixten



Albin



Vår lek










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign