Helg

Hela helgen har varit go och mysig! Det har varit så himla fint väder så vi har varit ute i trädgården och pulat mest av tiden. Klippt, rensat, tagit bort och bara stirrat på allt som är påväg upp ur jorden. Tycker vården är så härlig, förutom all jäkla pollen som får mig att må riktigt dåligt imellanåt. Har varit tvungen att inhalera för det går bara inte att få luft!

Lördagen började med en tripp til centrumkliniken där läkaren konstaterade öroninflammation på Albin. Rören satt kvar men hade flyttat sig lite. Kanske stöts dom ut, kanske inte. Så han fick penicilin. Vill tillägga att detta är den första öroninflammationen sedan han fick sina rör insatta i Augusti månad. Super!

Idag är det ju Söndag och vart mest ute i trädgåren. Jag har gjort en fet stek och en chokladpaj/tårta med marängtäcke och riven lime. Muuuums! Detta var dessutom helt och hållet mitt eftet hitte-¨på och det gjorde jag minsann bra!

Imorgon är det skola på schemat och barnen ska på dagis.

Peace 
Kommentarer
Postat av: Therese

VILL KOMMA OCH ÄTA EN MASSA GOTT HOS DIG! Du är så duktig i köket!!!!! :)

2011-04-04 @ 22:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign