Kul

Internet har slutat fungera flera dagar i rad medans jag skrivit inlägg. Så jäkla irriterande! Men får väl se om detta stannar. Så jag vet tyvärr inte varrt jag lämnade er sist. Om nyår och jul, som var hur mysigt som helst! Sen nyår som vi firade i Småland, som var mysigt det med <3

Igår ville vi hitta på något för snart börjar min skola, barnens dagis och Emil kanske kommer jobba jättemycket om det blir mer snö. Även om han jobbar idag trots att det är tö. Anyway.. Vi åkte till Kulhuset, och visst hade vi kul! Herre jisses vad roligt barnen hade, som dom klättrade och tjoade! Albin hittade sig en fjälla som var runt tre, alltså ett år äldre än honom.. Albin tyckte det var skoj att leka med henne. Sixten slog i huvudet hur många gånger som helst i kasebanan, det gick så himla snabbt i dom trots att dom är små. Albin lade sig på magen och åkte baklänges ner, han satt inte upp och kana en enda gång.

Barnen hade vägrat sova middag innan vi skulle iväg. Dom kunde inte somna.. Dom börjat sova allt mindre mitt på dagen. Så bara att vänja sig förmodar jag. Så dom var trötta när vi satte oss i bilen. Vi körsde till Willys som ligger på samma område, alltså bytade vi bara parkering och tog inte ens 2 minuter. Emil skulle in snabbt. Då snarkade barnen där bak. Jag ville inte väcka dom. Jag hade ändå inte fått liv i dom.

Idag kanske min mamma kommer <3

Kommentarer
Postat av: Thereae

KULHUSET!! Så skoj!!

2011-01-10 @ 18:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign