Oh shit my glass is emty, that sucks!

Här får man minsann veta att man lever. Igår satt jag nästan  hela dagen på akuten och blev emitterad till kvinnoklinken i malmö. MEN inatt/imorse kom en helt underbar maginfluensa och jag är så fucking jävla röv förbannad! Barnen hemma från dagis igen, för givetvis har dom med blivit dåliga!!!!

Ännumer missat i skolan, har inte fått skickat iväg röv papperna till csn efter ändrigen, jag är så jävla less på att barnen ska behöva missa så mycket, det påverkar ju deras utveckling såkklart! Både deras och mitt humör blir piss av att jämnt vara sjuka och sitta hemma och uggla. Filmerna går i ett och dom kan vi utantill nu.

Jag är så jävla nära att skita i skolan nu för att vi, hela familjen ska slippa klydda med dagis, barnpassning och stressa fram och tillbaka. -djupt andetag-* Dagis som ställer upp så mycket får bara ställa upp i krissit är nödsituationer, aldrig en enda jävla vanlig dag på dagis för mina barn. Aldrig att barnen kan vara friska så dom kan gå till dagis, att jag är frisk samtidigt så jag kan gå i skolan. Åhh nej det är så jobbigt. Är det verkligen värt att stressa såhär, när jag inte kommer behöva matten längre då den inte längre är nödvändig för den utbildningen jag ska gå. Är det verkligen värt det?

Jag undrar jag...

Nästa onsdag är det besök hos barnmott igen och vi ska få reda på lite provsvar. Att vi inte fick telefontid gör mig lite misstänksam.. Förmodligen något som var posetivt av allergitestet. Håller bara alla mina tummar för att det inte är gluten som testade posetivit...

Nu är Theresé och Gustis på babysim (hemma i småland). Hoppas det går bra för dom. Det gör dom säkert gott! <3

Nu ska jag fundera lite, lugna mig.. Sen får jag väl ringa till rektorn och berätta våran situation.. Annars kommer jag säkert bli kickad från kurserna.

F U !
Kommentarer
Postat av: Therese

Fy så jobbigt Ella.. förstår att du blir less på det... förhoppningsvis blir det snart bättre! Håll ut ett tag till..

Massa styrke kramar till dig!! <3

2011-02-03 @ 14:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign