Nu måste jag nog ta igen lite här..

Någonstans måste jag ju börja..

 

Något som hänt, som jag tänker tillbaka på ofta är besöket på kulhuset med mormor(mamma) moster jessica och kusinerna Julia och Elias (syster och syskonbarn). Barnen lekte som bara den! Barnen hade jätteroligt och inte en enda gång blev det stressigt eller jobbigt. Barnen skötte sig superb´t! Knappt något gnäll och alla vuxna hade ögonen precis där dom borde.

Annars är en sak Sixtens utslag som fortfarande kommer titt som tätt. Nu har dom tyvärr börjat att klia och han blir mer och mer besvärad av dom. Nu kommer dom mest i ansiktet och vissa plättar försvinner inte igen. Nu väntar vi på vårt senaste test. Vi testade för tomat, paprika och chili. Om det inte är det.. Vad fan är det då!? Man är ju så nervös och orolig. Han har ju som sagt förkyldnings astma och falsk krupp. Allergin blir bara värre och värre för varje reaktion han får. Snart sätter det sig förmodligen i halsen då det har kommit upp i ögonen och han kliar sig på halsen.  Då kanske han inte kan andas överhuvudtaget. Vad vet jag!? Utslagen runt munnen och bakom öronen sitter , och vill icke försvinna. Där har han inte haft utslagen innan.

Jag klippte mig i fredags. Jag fick en emergancy tid och är så tacksam för att jag fick det! Malin hette hon som klippte mig och hade en jättehärlig personlighet. Ibland klickar det liksom bara. Härlig brutta var det! Hon lyssnade på mig och tittade på mina bilder. Vi klippte inte efter någon särskilld bild utan vi tog det som det kom och det blev awsome!

Lördag: Kalas här hemma (Emils sida). Kalas för mig, Emil och hans lillebror Filip. Vi blev jätte många! Vi bjöd på kaffe och tårta. Jag gjorde tårtorna som jag inte trodde skulle bli särskillt bra. Hitte på hokus pokus! Men muuuums! Och det sa alla J Yeeey!

Söndag: (idag) åkte vi på en tur med våra goa pågar. Vi åkte till babyland för att titta på nya barnstolar till bilen. Barnen får inte plats med sina ben så vi hade inget annat val än att köpa framåtvända stolar till dom dock fortfarande med ”fempunktsbälte” eller vad tusan det är man kallar det. Vi skulle egentligen fundera lite och kanske få sålt våra egna först. Men det var ju såklart erbjudande och vi slog till direkt. Efter det åkte vi till Albäck och tog oss en liten tur. Vinden var så kall så det gjorde ont. Men ute var vi i alla fall. Sen åkte vi hem och sen har det bara varit en riktig sege- söndag..




(Här har hand bara lite utslag)



Apan

Apan här med






I´ve got the power ;)













Vem tror ni har roligast? Mormor kanske :) ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign