No sleep

Nåväl..

Barnen har fått sina nya jättefina sängar. Första natten gick över förväntan! Albin vaknade tidigt, tidigt. Sixten vaknade kvart i nio! Dom sov bra hela natten. På lördagen ville dom inte sova men somnade tillslut efter några timmar. Värst var det inatt! Albin kunde inte sova (tror han sov förlänge till middag)- han var jätte rastlös och sprang runt och upp i Sixtens säng. Han satte sig på hand huvud och höll på och dumma sig. Tillsist väckte han såklart Sixten så pass att han inte kunde somna om igen. Albin blev tröttare för timmarna gick.. Detta började tjugo i ett.. Båda barnen började busa och skoja. Sprang ut ur rummet med ilfart för att vi inte skulle få fatt i dom..(småflinar). Det blev välling och nya blöjor. Sixten vägrade dricka välling den smakade inte bra (laktosfri välling). Albin slukade sin. Jag värmde lite laktosfri mjölk till Sigge men han trodde det var den räliga vällingen så han ville inte. Albin började bli trött men Sixten-lärkan var aldeless pigg! Jag stod utanför deras rum i mer än en timme. Innan det skiftades vi om att gå in. Gick och la mig för jag orkade inte mer. Sen stod Emil vakt lite sen lade han sig hos Sigge sen sov han därinne.

Emil har uppskrivning idag.. Hoppas de går bra :)

Igår åt vi en god söndagsmiddag hos mina svärföräldrar. Jätte gott minsann! Albin åt nästan lika mycket som jag :) Denna killen ÄLSKAR potatis. Men åt ändå köttet med. Jag hade gjort en chokladpaj och den var med populär. Speciellt av barnen. Hela pajen tog slut.

Snart får jag hem mitt zumba, kanske redan idag annars imorgon. Nu minsann! I need it!

Idag är det skola för min del.. Börjar 13.15 - 16.00, Emil hätmar barnen efter jobb för han kommer nog hinna hämta dom innan jag hunnit fram.

Kramar på er
Kommentarer
Postat av: Therese

Så duktiga killar! Kan inte fatta att de är så stora!! shit... snart 2års kalas.. helt otroligt! Vi ska oxå försöka få Gustav att sova mindre på dagarna.. kanske det hjälper! :) Ses snart! Många kramar!

2011-02-10 @ 10:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign