Nu är jag trött!

Jag och Sixten har åkt fram och tillbaka.. Barnakuten i Malmö, där fick han ett klycks lavemang och det vart jättebra resultat. Vi träffade aldrig någon läkare för dom hade fullt upp med annat som var akut. Det kom in två ambulanser och akutlarmen tjöt och alla sprang fram och tillbaka. Vi åkte hem och var hemma tolv på natten. Dagen efter ringde jag till vårdcentralen så dom skulle kolla öronen och lyssna på magen och ta en snabb sänka. Öron/hals visade inget, magen gav ifrån sig ljud. Snabb sänkan däremot var för hög. Vi blev skickade till barn och ungdomsmediciska och barnläkaren där var lite beskymrad. Sixten hade ont i ena sidan, men han sa att bildtarmen tar ca 12-24 timmar sen kommer akut smärta. Det klyddar inte som detta gör. Han skrev ut laktulos, såklart hade det elektroniska receptet inte kommit fram när jag stod vid kassan. Men köpte det och åkte sen hem. Dagen efter skulle vi dit igen, alltså igår och sänkan hade gått ner. Den var fortfarande hög men den var påväg ner.

Albin har varit på dagis under veckan som varit och har trivts med det.

Sigge hade varken ätit eller druckit något särskillt dessa dagarna, så han sov mest.

Nu är det jag som är dåligt. Albin är hemma resterande delen av veckan, samt båda hemma under påsk...

Så nu har jag att göra för Sigge är inte bra och jag mår verkligen jätte dåligt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign