Rocn´nrolla

Nej nu är det dag för min paus och då så måste jag ju faktiskt passa på att skriva lite. Jag har en del känslor jag önskar att jag hade kunnat skriva av mig. Men det går bara inte. En del kan inte sättas i ord, och de andra orden vill jag nog inte att andra ska läsa iheller.

Jag har faktiskt, helt ärligt gett Jay Smith mitt fulla stöd och har köpt hans skiva. Jag är ingen "idolare", det är egentligen inget för mig, precis som jag inte tror att backstreetboys är något för Jay. Men han kan då till och med få dom att låta bra. Anyway, jag ger honom mitt stöd för jag tror att människor kan förändras, vad man än har i sin ryggsäck och det märks långa vägar att hans är full. Som en gammal flickvän till honom som dog. Precis som jag förlorade V. Eller ja, precis vet jag inte, men jag vet hur det är att förlora någon, på det sättet jag antar, att mista någon man älskar. Ibland mår jag nästan lite illa när jag lyssnar på honom. För det känns som om mina ord kommer genom hans mun med full betydelse och man hör vilka meningar han omfamnar. Som när han sjunger like a Prayer av Madonna. Att en bit av en själv går förlorad när man förlorar någon man håller av.

Jag gjorde min nya blogg för att sluta ta upp avslutade saker ut min ryggsäck, mitt gamla sätt att leva. Men det är fan inte lätt! Att gå tillbaka till gamla mönster och ta till gamla metoder, nej det vill jag helst undvika.

Men det räcker med en låt, en mening, bild eller tanke så är det som om jag står där igen. I mitt förflutna.

Iallafall.. Mitt hår är just nu ljust men jag vill inte ha det långt längre, nu vill jag klippa av möget och raka mig på sidorna. Men inte ha mohawk utan håret på huvudet bakåt. Ah skit samma. Ni fattar väl ändå inte. =P

Igår pratade jag med Jesper, Hej och Hejdå tyvärr. Fy fan vad jag mådde dåligt. Ögon rann som om jag storbölade. Men det var nog julstjärnan jag var allergisk mot. Idag är jag inte alls pigg, inte heller särkskillt glad.

Barnen är hemma från dagis för dom har feta problem med influensa där. Så det slipper vi helst. Jag skulle hämta saker på deras fack, men jag är helt för seg och orkar helt enkelt inte dra på oss tre kläder och sen ta pulkerna och dra dom fram och tillbaka. jag klarar det inte bara.

Idag orkar jag nästan inte ens andas ..



Två grymma böcker är nu inköpta, jag har ju dessutom läsglasögon så jag faktiskt kan se vad som står.

Nu är nog maten färdig, så jag och ungarna ska väl ta och käka lite.


Rock on suckers !!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign