Dagens namn

Denna dagen kommer att bli bra, en underbar dag, jag bara känner det. Mina underbara ungar gav mig värsta lyxen. Dom sov till klockan 8 !!! Fy satan vad härligt! Upp ur sängen aldeless utvilad, ta en unge i taget och byta blöja på sedan på med kläder. Dom ville titta på film såhär på morgonkvisten, så det fick dom givetvis. Dom fick välling och jag fick mitt älskade kaffe.

Barnen har inte visat några som helst tecken på maginfluensa änsålänge, awsomee!!
Däremot så har Albin´s falska krupp och förkyldnings-astma varit lite jobbig. Han har fått dubbla doser(två puffar i inhalatorn). Han är inte heller så förtjust i masken och jag förstår verkligen varför. Masken är ju utav mjukplast eller ja, gummi är de väl. Det luktar "nytt", lite starkt. Han gillar det INTE. Annars är han alltid så himla duktig på att andas. Men det går bättre och bättre för varje gång. Sixten skulle också visa att han kunde och fick visa. Han andades in och ut så hårt han kunde så han blev snurrig! Han var så duktig, men han behövde inte ta i från tårna. Men änsålänge har han inte varit i behov av medicinen. Men det var så roligt, trodde han skulle svimma.

Vad som händer idag, det vet jag inte riktigt. Men en bra dag kommer det att bli iallafall.

Just nu längtar jag efter min telefon. Även om jag var lite skeptisk till tangentbordet. För det fattade jag inte försen efteråt att det fanns på den. Men nu tror jag att den kommer bli skit bra när jag ska börja skolan igen. Allt viktigt kommer förmodligen att hamna i den. Allt samlat i telefonen, jag bara hoppas den är tillräckligt bra och att jag trivs med den. Jag hoppas den kommer bli en bra och kär ägodel. Här skaffar vi inte telefoner till höger och vänster. Så funkar det inte.

Nu är det dags för lite med kaffe och jag ska försöka komma ur mysbyxorna och frächa upp mig lite. Kanske jag kommer på vad vi ska hitta på med då.

Namnet vi firar idag är Sixten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign