Lucia

Lämnade barnen på dagis, där berättade dom att många hade kräkningar och diarré. Jag lämnade dom med ringde till dagis när jag kommit hem för att fråga om jag inte skulle komma och hämta dom igen. Ringde sen till Theresé för lite tips. Så jag hämtade dom efter fruktstunden och samlingen. Dom ska nu få vara hemma lite i veckan. Många hade blivit smittade så vi vill hålla oss borta därifrån ett tag iallafall. Sist vi blev magsjuka så hamnade vi på sjukhus med Sixten för han slutade inte kräka igen och blev frånvarande. Så, för barnens skull ska dom få vara hemma tillsammans med mig. Vi ska försöka hitta på många roliga saker minsann :)

Nu har Sixten vaknat och sitter på golvet och pysslar med DvD filmer. Albin ligger och sover gott. Snart ska han väckas, men inte riktigt än. Han har fått andas i din nebunette (inandningsmedicin för falsk krupp och förkyldningsastma).

Jag har ringt till telenor angående ny telefon. Hon ska ringa tillbaka ieftermiddag. Tittade på telefoner på deras hemsida, men fattade halv sju med vad som ingick i månadspriset... Får se.. Ska ialf ha hemsidan uppe när jag pratar med henne.

Nu ska jag ringa till bokklubben och bli medlem för barnen. Ska sätta på en film till ungarna..





En sån här liten goding blev det till kära Ella. Blev en Silver. Hade annars bara grön att välja bland. Men den såg lite blekfis ut tyckte jag. Yeeeeyy!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign