God Jul och trevlig fortsättning

Julen har nu passerat eller ialf själva julfirandet. På självaste julafton var vi hemma hos barnens farmor och farfar tillsammans med barnens kusiner från Hbg, gamla farmor och morbror Filip. Det gick bra och var lite stressigt imellanåt, med tanke på att allt inte är "barn anpassat" så man måste följa efter barnen hela tiden. Men det gick bra och vi hade trevligt. Barnen fick jättefina klappar!

Ett jättefint kök av farmmor och farfar, tyvärr vill vilden inte in på bloggen..
Små fotbollar av farbror och "hoppehästar" av stora kusinerna.

+ små toystory figurer av farmor och farfar.

Dagen efter firade vi jul här hemma tillsammans med mina föräldrar och syskon m familjer.

Massor av klappar överallt. Barnen var tyvärr super duper trötta när det var dags för klappöppning. Tiden for iväg!



Woody och buzz är från oss och Theresé,
Barnen går runt med sina älskade figurer, dom ÄLSKAR dom!


Helikoptern från rorri racerbil, talade tyvärr norska, men lika rolig för det :)

tillsammans med sin kompis plåtis som inte heller vill vara med på bild.
Detta är från bror m familj.

Listan kan göras lång. Leksaksmat, massor av duplo, film, tröjor,pussel, jätte stor barnbil.

Och mer därtill.



Snart börjar jag i skolan. Det ska bli skönt att göra något som är mitt. Men nu kan jag inte sluta tänka på REA! Jag vill komma in till Malmö och handla. Men så jobbigt med barnen för´dom vill inte och orkar inte med det.

Av Emil fick jag en heldag på spa tillsammans med honom <3

Han fick en fin kniv av mig till matlagning. En riktigt fiiin!


Nu ska barnen aldeless strax sova och jag vet inte vad jag ska göra. Dricka mer kaffe och fortsätta läsa min överbra bok: Heroin dieries





Kommentarer
Postat av: Therese

Så fina bilder!! Jätte snygg är du! =) Tack för en jätte fin jul med massa god mat, fina klappar, trevligt sällskap och jätte fin dukning!!! =))))

Stora Kramar Från Oss I Småland!!!

2010-12-28 @ 11:52:00
Postat av: Ella

Miljoner kramar tillbaka <3

2010-12-28 @ 19:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign