Genom tiderna

Dagen har varit upp och ner idag. Rakt upp, för att sen falla ner 1000 miljoner m/sek. Tänkt fram och tillbaka på tiden i mitt sinn och mina olika "gestalter". Mitt upp och ner..


Mitt Rock´n roll. Där det tyngsta delen av min ryggsäck finns. Jag kom och gick som jag ville. Jag hade ett helvete i huvudet och gav alla andra ett helvete prg av det. Jag hatade ALLA och kunde nog inte bli mycket argare. "My fist your mouth". Jag kunde allt och trodde jag hade sett allt. Jag kunde säga precis vad jag ville till precis vem som helst. Passade det inte så.. Anyway, den arga delen av mitt liv.



Denna bilden står för den tuffaste tiden i mitt liv. Jag kämpade mellan liv och död & jag gjorde mitt val. Jag höll på att förstöra min kropp och är tacksam för att jag kunde få barn efter att ha satt hela puberteten på ända. Jag levde på choklad och coca cola. Nej man blir inte tjock om det är det ända man äter. Dessutom var det en tugga vid extrem hunger och efter det extrem ångest. Jag gömde godis i hela rummet och frossade med jämna mellanrum och höll mig på det... länge. jag har ingen bild här på mig när det var som värst. Det är jag nog glad över. Jag skulle ljuga om jag säger att jag inte kämpar än idag, från och till. Men jag överlevde! Jag vann!



Nej.. Jag trodde jag skulle komma någonstans med detta. Men jag pallar fan ente!

Kommentarer
Postat av: Therese

du vann Ella! Älskar min lillasyster.... <3

2010-12-28 @ 21:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign