Agda

Handlade lite på Miljögården Hönan Agda För nån dag sedan



"Konen" är från Agda´s.





Glasen har jättestor kupa



Glaskulor, och två stora kottar.

Jag är väldigt nöjd med mina inköp. Framförallt med glasen som inte kostade särskillt mycket. Dom har så himla fina saker där, jag visste verkligen inte vart jag skulle bli av.

Idag kör min syster ner från Småland tillsammans med lille Gustis. Det spritter i hela min kropp för fan vad längesen jag träffade dom. Men lite tråkigt att vi inte traffat Daniel på jättelänge. Han har haft jobb och mycket har kommit imellan. Han skulle denna gången till Götet och titta på sin stora Idol, en sån muskel show.. Kommer banne mig inte på vad det heter. Ialf, vad jag skulle komma till är att Emil blir ju lite ledsen. För Emil och Daniel är nämligen lite kära i varandra.. ;)

Anyway. Jag är skit glad!




Kommentarer
Postat av: Therese

Det var jätte kul att äntligen få träffas igen.. shit så länge sen det var sist!!! Alltid lika kul att träffa er <3 extra kul att ni kunde sova över denna gången med =)=) ses till jul!! yeey MYYYYSSIGT!!!

2010-12-12 @ 17:25:25
URL: http://ameeeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign